25 Aralık 2012 Salı

PHILIPS AVENT BİBERON ISITICISI 79,90 TL!!!

http://www.e-bebek.com/biberon_ve_mama_isiticilari/philips_avent/philips_avent_0_bpa_biberon_isiticisi_ekspres/PAV-749

linkinden de görülebileceği gibi, kampanya fiyati ile bile 160 tl olan bu ürünü 80 tl olarak listelemekteyim. Ürün yepyenidir. İnanılmaz kullanışlı bir ürün. Ben çok memnun kaldım. Buzluga atmis oldugum sütleri inanılmaz hizli çözüp, bebeğimin içeçeği ısıya hızlı bir şekilde getirebiliyordum.

Ürünü Amerika'dan aldigim icin, kablo ucu amerika sistemine göredir. Ama ben Türkiye'den 5 tl'ye aldigim dönüştürücü ile kullandım.

Bu ürün bu fiyata kaçmaz:)

Ürün ile ilgili teknik detaylara asagidaki linkten ulasabilirsiniz.

Üretim Yeri:
İngiltere
Markanın Ait Olduğu Ülke: İngiltere
Aldığı Ödüller: Mother& Baby Award for Excellence, Baby Best Value
Kalite Belgeleri:
  • CE,
  • BEAB Onay Sertifikası,
  • 90/128/EEC & EN 71,
  • EN 60335-1 / EN 60 335-2-15 ,
  • AET 89/336/EEC

    Özellikleri:
  • Sağılmış anne sütünü, sütlü içecekler ve bebek gıdalarını ısıtmanın en hızlı ve güvenli yolu olan Avent Ekspres Biberon ve Mama Isıtıcı, AVENT biberonları yaklaşık 4 dakikada ısıtır.
  • Oda sıcaklığında AVENT 125ml ve 260ml biberonlar esas alınmıştır.

    NOT: AVENT, eşit olmayan ısınma nedeni ile fazla ısınmış parçaların bebeğin boğazını yakabileceğinden ve bazı vitaminler kaybolabileceğinden süt ve mamaların mikrodalga fırında ısıtılmamasını tavsiye eder.


    Ürünün Açık Ölçüleri: Yükseklik: 15cm, En: 12cm, Boy: 13cm
    Ürünün Açık Ölçüleri: Yükseklik: 16cm, En: 13cm, Boy: 15cm
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder