2 Ocak 2013 Çarşamba

LANSINOH SÜT SAKLAMA POŞETİ 19,90 TL

*Bebeğim prematüre doğduğu için, 40 gün boyunca hastaneye götürdüğüm sütlerimi güvenle saklayarak bu poşetlerde götürdüm.
Daha sonra da evde saklama icin bu posetleri kullandim ve cok da memnun kaldim. Fazla kutularimi satiyorum. Kutularin uzerinde
de gorebileceginiz gibi, 39,90 tl den alinmistir.
Özellikleri:

 
Anne sütünün besin değerini ve bağışıklık sağlayıcılarını kaybettirmeden saklar. İkili kilit mekanizmasına sahiptir. Her bir poşetin medikal ölçüde sterilizasyonu sağlanmıştır. Sağılmış sütler depolanarak muhafaza edilebilir.Kalite / Onay Belgeleri: ISO - 9001Kullanım Amacı ve Durumları: Anne sütünü besin değerini ve bağışıklık sağlayıcılarını kaybettirmeden saklayan hijyenik poşetlerdir.Temizlenme Özellikleri: Tek KullanımlıkÜrünün Madde İçeriği: PolimerPaket İçeriği: 25 adetMarkanın Ait Olduğu Ülke: İngiltereÜretim Yeri: Tayland

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder